Stillsam lördag

Thyra älskar hösten med alla färgglada löv! Mycket fint att titta på.

Min kattfåtöj som följt mig genom nästan hela livet. Har som tidigare nämnt målat den vit så att den skulle se lite fräschare och gladare ut. Eftersom tyget är så pass "dystert" så kändes det som det blev för mycket mörkt innan.

 

Idag har vi en lugn och mysig dag här hemma. Får pyssla med sånt som jag inte hinner när jag är ensam med Thyra. Eftersom det snart bara är en månad kvar tills vi flyttar så är det snart dags att börja packa lite smått, men jag vill inte börja för tidigt heller. Det finns inget tråkigare än att gå runt bland en massa kartonger. Så än så länge så rensar vi mest och slänger allt onödigt. Tanten som bor i huset nu är 88 år gammal och hur pigg som helst, gillar henne skarpt. Hon sköter om huset och trädgården själv, det kallar jag livskvalitet! Sån vill jag också vara när jag blir gammal :) Hon ska lämna en massa möbler till mig som står i källaren. Det är två fina gamla bord, gamla utemöbler och lite annat smått och gott. Kommer visa allt sen så fort jag får chansen! Trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Men åhhh så söt hon är!!! Ser att ni klippt luggen?! Vi har funderat på det många gånger men än har det inte blivit av :) Så skoj att de är född samma datum!

2011-11-06 @ 10:09:53
URL: http://lifestyleblogs.se/malin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0