Troll <3

Vi har ett riktigt litet troll här hemma!

Favoritkrukorna som katterna eliminerar en efter en.

 

Idag körde jag och Thyra in till Kristianstad med den lilla bilen och skulle besiktiga den, men det var inte förrän i Oktober nästa år som den skulle besiktigas! Klantigt av mig att missa det ;)

Annars har vi varit rätt sega idag. Thyra behöver snart klippas igen, håret bara växer och växer. Så ska nog boka en klipptid till henne. Snart blir hon tio månader vår lilla tjej och snart nu är det bara 1,5 månad kvar tills vi får huset. Tiden bara springer iväg.

Jag har målat Thyras skåp med mintgrön linoljefärg en gång nu, men väntar med bilder tills jag har gjort en strykning till så att man verkligen ser hur färgen ser ut. Det tar ju dock nästan en vecka innan färgen torkar :S Jag målade även en massa barngalgar från Netto (som var i massa olika färger) mintgröna. Visar när de är färdiga! Ha en fortsatt bra Måndag! :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Om du visste vad glad jag blev av din kommentar! Tack snälla!! :D :D Kramar

2011-10-24 @ 22:47:13
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0