Senaste fynden

 
Börjar uppifrån: En stor mandelmusselform, blev hur glad som helst när jag hittade denna. Den är så lagom rostig och shabby! I formen låg där två gamla pepparkaksformar som jag fick med på köpet.En gammal korkskruv har jag länge önskat mig, så nu slog jag till. Formen med fina mönster hittade jag i en antikaffär i Gungvala. Den kostade 60:-, ett bra pris tycker jag! Det blir så fina kakor i den med, har provat att göra en mjuk pepparkaka i den. Sen hittade jag tre fina små ljushållare och de gamla glasögonen på samma ställer som allt det andra. Så alla dessa sakerna utom formen i mitten fick jag för 100:-, det tycker jag är väldigt bra :)
 
Det är så roligt när man hittar saker man letat efter. Helt plötsligt bara är de där! Det finns nog inget roligare än att gå på loppis och i antikaffärer!

Kommentarer
Postat av: G:a Affären

Verkligen fina fynd till ett bra pris! En likadan sockerkaksform finns här i skåpet, så fina!

Kramar
Cia

2012-12-28 @ 17:43:56
URL: http://gamlaaffaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0