Värmande planer

Två limeträd som min mamma odlat från kärnor hon tagit på Sicilien.
 
Jag hade tänkt att jag skulle ta tag i bloggandet igen. Anledningen till att jag slutat har varit för att mina bilder aldrig ville laddas upp, men nu verkar det fungera igen. Det senaste projektet som är igång här hemma är att vi ska installera en antik gjutjärnskamin. Vi var i Båstad och köpte den och sen har det varit en massa besked från olika personer om vi får installera den eller ej. Just nu verkar det i alla fall som att det är grönt ljus. Ska bli skönt att få något att elda i nu om de kalla höst- och vinterkvällarna.
 
Anno ca 1910. Tillverkad av danska Morsö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0