Disktrasor

Ursäkta de dåliga bilderna, de är tagna med min mobil.


Jag har börjat sticka lite egna disktrasor i bomullsgarn. Man ska tydligen bara koka dem i såpa så blir de rena igen :) Det är min mamma som har tipsat mig. Det ska bli kul att prova och dessutom tycker jag att de blir rätt dekorativa! Jag har valt att göra mina med en silvrig bas och sendan variera den andra färgen. Här på bilderna har jag mintgrön, turkos och röd. Men det gör man ju såklart helt hur man vill. Jag har i alla fall hela tiden dubbla trådar.

Idag ska jag och Thyra ut och busa i det fina höstvädret och hoppas på att Emmi och Dylan vill vara med oss :)
Ska försöka gå förbi huset då med och ta lite bilder! Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0