Julstämning



 
Nu är jag så sugen på julen så att jag håller på att spricka. Därför har jag tjuvstartat lite!
Hyacinter är min absoluta favorit julblomma, tätt följd av cyklamen.
Nu ska jag snart upp på vinden och leta upp alla min antika julgranskulor också, dem ska jag ha lite överallt. Hängande i fönster, i någon julgrupp, i en skål och i granen. En har redan fått komma fram som ni ser på en av bilderna. Dags att börja julbaka med, ska bli så mysigt att få göra det tillsammans med Thyra. Idag ska vi göra en lingonkrans till ytterdörren.

Kommentarer
Postat av: G:a Affären

Med dina fina bilder får jag också julkänslor, bara så mysigt. Skåpet med lilla kransen gillar jag verkligen.

Kramar
Cia

2012-11-23 @ 20:16:24
URL: http://gamlaaffaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0