Välkommen!

Spegelfat med tassar, vas som jag fått i doppresent och rosa blommor från en vanlig buske som jag inte kan namnet på. Kanske någon av er vet?

 

Bestämde mig för att starta en ny blogg som alla kan läsa (har en privat som är lösenordsskyddad på grund av att jag lägger ut många bilder på min dotter). Här kommer det att finnas mycket bilder och inspiration. Jag kommer skriva om antikviteter jag köper, loppisfynd, inredning, växter och trädgård, djur och massa annat. Allt som jag tycker är roligt helt enkelt! Så häng med :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Hahah jag äter också massvis nu när jag ammar, hoppas det avtar när jag inte längre delar näringen med Lova - annars lär vågen peka spikrakt uppåt igen ;D

2011-06-14 @ 22:31:46
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0