Lite julbilder

 
Glömde bort att ta fler bilder under julfirandet. Lite synd, men det händer saker hela tiden. Då är det svårt att vara redo med kameran. Det är så roligt att uppleva julen igen genom Thyra. Att se att det glittrar i hennes ögon av förväntning! Det är nästan roligare än när jag själva var liten. Längtar redan till nästa jul!
Har haft en väldigt mysig jul och är så glad för att Thyra kan få uppleva det på samma sätt som jag har gjort, hemma hos min mamma och hemma hos farmor och farfar! Som det alltid har varit och jag hoppas att det kommer vara så länge än. Samtidigt så längtar jag efter att starta egna traditioner här hemma och att ha julfirandet här hemma i huset. Det får vänta lite till.....
 

Kommentarer
Postat av: G:a Affären

Lilla pluttan, jag gissar att Thyra fick dockan i julklapp! Så klart det är spännande med paket och det kommer det vara många fler jular. Jag förstår att du önskar många fler jular också hos dina nära och kära, samtidigt vill man få helt egna traditioner med sin egen lilla familj. Läste att någon hade två julaftnar, en hemma och en med släktingarna, inte helt fel.
Önskar dig en god fortsättning och ett gott nytt år!

Kramar
Cia

2012-12-28 @ 17:49:42
URL: http://gamlaaffaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0