Underbara trädgård!

Våra vackra gamla utemöbler som har funnits i huset sedan de första ägarna och inte använts sedan dess. Äntligen har de fått komma fram igen!

"Istapparna" har Anette från Sölvesborgs glashytta blåst och äggkorgen är köpt hos Lill Stugans Antikt (min favorit antikaffär).

Vackra blommor från trädgården. Äggkorgen är förresten ifrån Frankrike (början av 1900-talet).

Jag älskar min trädgård, den är helt underbar! Det finns så många olika "rum", men detta under ett av äppelträden är mitt härligaste rum. Trädet bildar ett tak och man får en ombonad känsla när man sitter där. Här kommer jag sitta många sommarmornar och äta frukost och många sommarkvällar och dricka kaffe!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trädgård med olika rum gillar jag också och du har så fina trädgårdsmöbler! Sen gillar jag förstås äggkorgen med blommor!
Kramar
Cia

2012-07-17 @ 14:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0